Bliv frivillig i valgkampen

Vil du hjælpe Danmark og Europa i en ny retning?

Så vær med som frivillig til folketingsvalget og Europa-Parlamentsvalget her!

De to kommende valg handler om Danmarks retning. Det er to valg, der afgør hvordan fremtidens Danmark og Europa skal se ud.

Radikale Venstre vil en verden, hvor vi åbner døren til fremtiden med samme appetit og mod som generationer før os. Hvor vi tager hånd om hinanden og vores fællesskab. Hvor vi står fast på vores grundlæggende værdier. Finder rigtige løsninger på virkelighedens problemer. Løfter blikket mod verden. Hvor vi siger ja til Europa, ja til at samle fremfor at splitte, ja til medmenneskelighed og ja til et grønnere Danmark.

Vil du være med?

Der er brug for alle gode kræfter. Til at tale med borgerne om vores bud på en ny retning. Til uddelinger af kaffe og politiske budskaber. Til FestivalG i Aarhus og København. Til at hænge plakater op. Til at arrangere spændende og anderledes events. Helt generelt er der brug for gode kræfter til at hjælpe og styrke vores 93 kandidater landet over.

I formularen nedenfor kan du registrere dig som frivillig til valgkampen. Skriv dit navn, mail, telefonnummer og bopælskommune. Så vil du blive kontaktet af din lokale kandidat eller en repræsentant for denne. Har du særlige ønsker til kandidater du gerne vil hjælpe eller opgaver du gerne vil bidrage til, kan du også anføre det.